Sunday, May 9, 2010

Malas Gila (karaoke version)



Tajuk: Malas Gila!!!
Nyanyian: Azku
Ciptaan: Yaakob Kelantan

Dulu akulah best student (boleh lah)
Kini aku hanyalah one of the students

Dulu semua cikgu sayang dekat aku (Aku rasa lah)
Kini sorang cikgu pun tak kenal aku

Dulu aku berusaha jadi the best
kini cukup makan pun dah cukup best (Asal pass sudey!!)

Senang cerita, dulu aku rajin gile
Kini, aku malas gile

Kuharus melupakan segala kegemilangan
yang pernah kucapai di waktu dulu..

Kuharus berusaha demi kecemerlangan
yang ingin kugapai di ketika ini..

Aku akan fail.. Aku akan fail.. Aku akan fail!!
Unless aku berubah
Aku harus berubah
Aku mesti berubah...


Kali ni special punya post.. Lagu 'Malas Gila' versi karaoke.. Lagu ini merupakan lagu aku yg paling femes kat Dunedin dulu.. Jadi aku post la karaoke version of this song khas buat sape2 yang berminat especially Buk, Paan n Mamat.. =D

No comments: