Friday, November 13, 2009

Tensi2!!

Semalam, antara aktiviti selepas exam, kitorang main frisbee kat Logan Park.. Aku letak la beg aku yg berisi air dan camera kt tepi padang tu..

Bila kitorang main tu, makin lama makin ke tgh padang.. dan aku lupa pasal beg aku tu.. Pastu kitorang berhenti rehat kejap.. Baru aku ingat pasal beg aku sbb aku dahaga.. Sebab aku nak minum air yang kat dalam beg aku tu la.. Cari2, xde.. Aku sebenarnya xde la tensi sangat masa tu.. Sebab aku x sayang sangat camera aku tu.. Walaupun ada la sentimental value jugak camera tu sebenarnya sebab aku beli camera tu dengan Kakcik aku.. Tapi sebab aku xguna sangat camera tu, aku xde la tensi sangat.. Sambung main macam biasa je lepas tu... Siap boleh menang lagi..

Lepas tu, kitorang balik la.. Tapi malam tu, aku cari la PSP aku sebab nak main sambil aku masak kuah kacang.. Cari2, xde.. Biasa aku letak atas katil je.. Tapi aku cari xde.. Kemungkinan besar PSP aku ada dlm beg yang hilang tu jugak.. Tensi2!!.. Nak masak pun dah xde semangat. Kuah kacang pun jadi xsedap sebab aku masak tanpa kasih sayang.. huhu..

Tolonglah jangan ada dalam beg tu wahai PSPku.. Mintak2 ada lah terselit kat mana2 yang aku xnampak.. Dah la aku baru je ada game Smackdown vs Raw 2010.. xpuas main lagi.. huhu..

No comments: